domingo, 20 de noviembre de 2022

EL LABERINT DEL PUIG RODÓ PERDURA

 Al 2018 vaig publicar un article on parlava del Puig Rodó, un turó rocòs que trobem a la vora de la carretera Castellar-Savall. Cal llegir-lo per entendre de que va avui la cosa.

Article aquí: Article Puig Rodó

El Puig Rodó ofereix unes panoramiques precioses. Tot i així, no queda gaire bé de camí de res, el més habitual és que si hi has arrivat és perque hi anaves expressament. Així s'explica que no hi vagi gaire.
De fet no hi havia tornat fins ara, a les portes del 2023, és a dir 5 anys desprès de l'article que vaig escriure. I és que el Parc és tan gran que no es pot estar a tot arreu.
Hi volia anar per veure si el laberint de les dones perviu. I així és, el laberint segueix talment igual que fa 5 anys. Això em fa suposar que té un cert manteniment de les persones que el van bastir. L'arbre dels desitjos però, amb el que vaig ser especialment crític ha desaparegut, i ara l'indret trobo que és més bell.
Aquesta visita m'ha servit per apreciar el ferm halepensis que creix, aïllat, al cim del turó.


Aillat halepensis que necessita una poda baixa

El laberint roman inalterat

La fusta nota el pas dels anys

El Dalmau i el Daví vistos des del Puig Rodó


No hay comentarios:

Publicar un comentario